Biuro podróży Triada prezentuje nowe podwyższone standardy doboru oferty wyjazdów. Szczegółowa weryfikacja standardu hoteli, usunięcie obiektów najsłabiej ocenianych przez klientów, wiele nowych hoteli w ofercie, a także nowe kierunki i wycieczki objazdowe, a do tego znacznie lepsza opieka podczas wyjazdów. To tylko część zmian jakie biuro podróży Triada przygotowała dla swoich klientów w ofercie na sezon letni 2011 r. Nowa oferta jest już dostępna w salonach sprzedaży na terenie Polski.
Nierzadko mały ułamek wadliwego towaru decyduje o wizerunku nawet najlepszego produktu. Dlatego też czołowe na polskim rynku biuro podróży postanowiło poddać własną ofertę rygorystycznej weryfikacji by wyeliminować z niej hotele, które najczęściej były oceniane krytycznie przez klientów. W tym celu firma sprawdziła co sami klienci sądzą o hotelach znajdujących się w jej ofercie, zasięgnęła opinii agentów i na koniec wysłała swoich pracowników by sami zweryfikowali ocenę danego obiektu. Efektem tego długiego procesu, który rozpoczął się już w trakcie lata 2010 r. jest całkowicie nowa oferta na sezon letni 2011 r.
Zmiany
Jeszcze w trakcie trwania sezonu letniego z oferty usunięto 10% hoteli (ponad 30 obiektów), które były najniżej oceniane przez klientów i agentów oraz przez popularne opiniotwórcze portale turystyczne. To właśnie ta jedna dziesiąta obiektów miała najczęściej negatywny wpływ na postrzeganie całej oferty Triady.
- Klientom, którzy mieli zarezerwowane hotele usunięte z oferty proponowaliśmy zamianę na obiekty lepsze, nierzadko także z wyższym standardem wyżywienia – na przykład all inclusive zamiast śniadań i obiadokolacji. Staramy się unikać zmian w ofercie w trakcie sezonu bo zawsze wywołuje to komplikacje, ale nie zawahaliśmy się i usunęliśmy najsłabsze hotele, gdyż dzięki temu możemy wyeliminować ryzyko niezadowolenia klientów po powrocie. Już po fakcie jestem pewien, że była to trafna decyzja – powiedział Piotr Zawistowski, prezes zarządu Triady
Wprowadzenie głębszych zmian było możliwe w trakcie przygotowywania oferty hotelowej na Lato 2011.
Rygorystyczna weryfikacja
Kolejną istotną zmianą był przegląd wewnętrznych ocen hoteli znajdujących się ofercie i ich rygorystyczna weryfikacja. W wyniku tego procesu część z nich została oceniona niżej niż dotychczas, choć należy przy tym podkreślić, że hotele te utrzymują jakość obsługi na tym samym co dotychczas poziomie i są chętnie wybierane przez klientów oraz polecane przez agentów. Ponadto mają one niezmienione oficjalne lokalne certyfikaty potwierdzające ich standardy.
- Agenci i klienci sugerowali nam, że ocena niektórych obiektów powinna być nieco niższa, dlatego zostały one ponownie gruntownie ocenione przez specjalistów Triady. Weryfikacja oceny hoteli to kolejny przykład naszego nowego podejścia do każdego aspektu jakości. Triada od wielu lat znana jest z oferowania wycieczek charakteryzujących się bardzo korzystną dla klientów relacją ceny do jakości i chcemy, żeby nadal był to jeden z naszych znaków rozpoznawczych – dodał Piotr Zawistowski
Poprawie uległ też standard obsługi klienta. Już w sezonie Lato 2010 turyści mogli liczyć na zintensyfikowaną opiekę ze strony rezydenta w postaci częstszych i dłuższych dyżurów.
Innym przykładem nowego podejścia Triady do klienta jest loteria Wyspa Nagród Triady, która została uruchomiona w sierpniu 2010 roku i potrwa do sierpnia następnego roku. Głównymi wygranymi w siedmiu kolejnych edycjach loterii są samochody Opel Astra IV, a łączna wartość wygranych przekracza 1,5 mln zł. To największa loteria w branży turystycznej w Polsce. Najbliższe losowanie trzeciej z siedmiu głównych nagród odbędzie się 8 grudnia tego roku.
Nowością jest też udział Triady w unijnym programie Travel Senior. Firma jest wyłącznym partnerem w Polsce programu Cypr 55+, dofinansowanego przez rząd cypryjski, który ma na celu popularyzację turystyki osób po 55. roku życia. Z tej niezwykle atrakcyjnej oferty mogą skorzystać także osoby młodsze, gdyż do tego, żeby otrzymać zniżkę oferowaną przez program wystarczy, żeby jedna z dwóch podróżujących wspólnie osób była w wieku powyżej 55 lat. Atrakcyjny 8 dniowy wyjazd można kupić już za 1590 zł z wliczonymi wszystkimi opłatami.
Lato 2011 – nowości i znaczący wzrost oceny
Oferta 2011 oparta jest na nowej bardzo wnikliwej ocenie obiektów. Spośród 262 hoteli znajdujących się w katalogu na sezon letni 2010 roku 116 to nowe obiekty, stanowią one ponad 44 proc. całej oferty. Blisko trzy czwarte całej oferty (71 proc.) stanowią hotele 4 i 5 gwiazdkowe.
Znacznie wzrosła też średnia ocena hoteli proponowanych klientom przez Triadę w porównaniu z sezonem letnim 2010 roku. Uśredniona ocena wszystkich obiektów znajdujących się w ofercie na sezon letni 2010 roku, zaczerpnięta z popularnych portali turystycznych holidaycheck.pl i wakacje.pl, wynosi 4,22, podczas gdy średnia ocena dla całej oferty na lato 2010 roku wyniosła 3,98.
- Oceny wystawiane przez gości hotelowych, począwszy od przygotowywania oferty na nowy sezon letni, to jedno z najważniejszych kryteriów doboru naszej bazy hotelowej – powiedział Piotr Zawistowski
Hotele to tylko część nowości, które pojawią się w ofercie na sezon letni.
Począwszy od kwietnia przyszłego roku Triada uruchamia wyjazdy na Gran Canarię (Wyspy Kanaryjskie Hiszpania), Djerbę (Tunezja) i hiszpańskie wybrzeże Costa Almeria.
Zostaną uruchomione nowe dogodniejsze dla klientów połączenia czarterowe. Samoloty z klientami Triady na pokładzie będą lądować w Larnace na Cyprze, Marsa Alam i Tabie w Egipcie oraz na lotniskach obsługujących wymienione wyżej trzy nowe kierunki.
W sezonie letnim 2010 Triada zaoferuje swoim klientom wiele nowych programów „7+7” (wypoczynek + zwiedzanie). Niewątpliwą atrakcją wśród nich jest wypoczynek na greckiej wyspie Zakynthos połączony z rejsem po Morzu Egejskim i zwiedzaniem greckich wysp Mykonos, Patmos, Rodos, Krety i Santorini oraz wybrzeża tureckiego.
Miłośnicy Bałkanów z pewnością chętnie wybiorą się na objazd po Albanii i Czarnogórze, połączony z wypoczynkiem na wyspie Korfu. To tylko dwa przykłady spośród nowości w wycieczkach objazdowych oferowanych przez Triadę.
Na uwagę zasługują też nowy bardziej przejrzysty sposób prezentowania cen wycieczek. W ofercie na sezon letni 2010 są one kompletne i uwzględniają wszystkie elementy w tym ubezpieczenie i opłatę lotniskową oraz nowy katalog z przejrzystą nawigacją po typach zakwaterowania.
Marka TRIADA jest obecna na polskim rynku zagranicznej turystyki wyjazdowej od 1991 roku. Głównym obszarem działalności Grupy TRIADA jest organizacja i dystrybucja zagranicznych wyjazdów turystycznych. Wyjazdy te sprzedawane są najczęściej w formie tzw. pakietów turystycznych obejmujących transport, zakwaterowanie i wyżywienie, transfer oraz opiekę rezydenta w miejscu pobytu lub pilota w przypadku wycieczek objazdowych lub 7 + 7.
Grupa TRIADA jest jednym z największych w kraju organizatorów zagranicznych wyjazdów turystycznych. W skład Grupy TRIADA wchodzą między innymi: Triada S.A., Sky Club Sp. z o.o. oraz Terra Mare Sp. z o.o.
Link do strony artykułu: https://czta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/triada-2011-nowa-jakosc-i-nowa-oferta-gwarancja-udanego-urlopu